Flow
Allow us to explain the processing after
making a request to NI-WA.
NI-WAへお仕事をご依頼頂いた後の流れをご紹介します。
STEP 1 : Contact / お問い合わせ
Please consult with us by telephone or contact form.
お電話もしくはお問合わせフォームからご相談ください。
STEP 2 : Proposal / 提案
Interviews with the person in charge or related staff and field work research are performed, and we are able to grasp the present problems and ideas. Based on this, a hypothesis is formed, opinions with the customer are exchanged, and we present a proposal.
担当者様や関係者様へのインタビュー、実地調査を行い、現状の課題やアイデアを把握します。それをもとに、仮説を立てて、お客様と意見交換をし、提案・プレゼンテーションを致します。
STEP 3 : Received order / 受注
Members are selected from inside and outside the company to make a project team. A schedule and plan to proceed are determined, and then the project starts.
社内外からメンバーを選び、プロジェクトチームを作ります。スケジュールや進め方を決め、プロジェクトをスタートします。
STEP 4 : Plan / 計画
The goal or object is clarified, and mainly, a basic plan, a contents plan, and a branding plan are determined. We make a hypothesis and verification from the customers’ points of view and the users’ points of view and formulate a plan to achieve the purpose.
目的・目標を明確にし、主に基本計画、コンテンツ計画、ブランディング計画を決めます。お客様の視点、利用者様の視点などから仮説と検証をし、目的を達成するプランを策定します。
STEP 5 : Execution / 実施
We place importance on an “effect rating of the carried out plan” and “continuous improvement” so a community is established.
コミュニティが定着するように、「実施した計画の効果測定」、「継続な改善」に重点を置きます。